sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Piiitkästä aikaa


Siellä se on, elossa. Sairaus ja tuska. Olen urheillut ja syönyt terveellisesti (alle 1000 kcal) mutta siltikin paino pudonnut vain vähän. 71 kg. Lihas tietysti painaa enempi, olen puntilla ollu pari tuntia päivässä. Mutta silti!
Tänään olen syönyt puuroa 30g, kaalikeittoa pienen lautasellisen, lakun, soijaproteiinipirtelön (155 ckal) ja salaattia nyt illalla. Olen polkenut tunin kuntopyörää ja ollu salilla 1,5 tuntia. Jatkossa on luvallista päivässä syödä maustamatonta rahkaa purkin, puuroa 30g, ananaspurkin ja proteiinipiirtelön. Näinkin paljon, koska haluan että lihakset kehittyy ja vatsa toimii ok.
Ja liikuntaa pari tuntia päivässä.

Juttuhan on niin, että olen tavannut miehen, joka on hoikka. Hoikka. Mun pitää laihtua, en kehtaa hänen kanssaan muuten olla. Ihmisetkin nauravat, jos nainen on tällainen ihrakasa ja mies hoikka. Hän tykkää minusta nähtävästi paljon, mutta jossakin vaiheessa mun läskit varmasti rupeavat häntä häiritsemään. Se on selvä juttu. Näillä mennään nyt!

1 kommentti:

elen kirjoitti...

Ei noista mieheistä tosissaan ikinä tiedä mitä ne haluaa. Kuolailee Gisele Bundcheneiden perään, muttei muka halua tikkujalkaisia tyttöjä.. Ota siitä selvää sitten.

Vitsi olen älyttömän kateellinen liikuntamääristäsi, ehkä kateuden kautta saisi itsensäkin liikkumaan! ;)