keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Mmmmm....


Mä syön vadelmajäätelöä...
Aika paha, mutta olen sen tavallaan ansainnut. Se mies, josta kerroin. En taida tykätä hänestä, ihan liian tylsä ja läheisyydenkipeä. Kuka mies sanoo viikon tuntemisen jälkeen, että rakastan sua. Ja kulta ja rakas. Ei kukaan normaali! Mulla on kyllä mies mielessä, kuka sytyttää ;)

Eilen oli kamala ilta, oksensin koko illan. Ahmin ja oksensin. Ja taas. Tänään olen kerran palvonut posliinijumalaa...näitä kertoja edelsi piiitkä oksuton jakso. Yhyy.....
Tänään olen syönyt protskupiirtelön, 2xananaspurkki, omena, banaani, rahka ja nyt nyt vähän jädeä. Ja polkenut kaksi tunti kuntopyörää plus vatsat. Saa kelvata, olen liian pettynyt elämään välittääkseni syömisistä :(

Haluan olla onnellinen! Kukaan muu?????

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Kyllä kyllä kyllä. Haluan olla onnellinen. En vaan tällä hetkellä jaksa uskoa siihen, että olisin joskus taas onnellinen.. :S pieniä onnellisuuden hetkiä, ehkä, mutta ei sen enempää.

Joo, kaikki miehet on tumpeloita enemmän tai vähemmän. Yleensä enemmän.